loading...
سایت تفریحی زکی پدیا
مجتبی بازدید : 73 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)
تنهایی, اس ام اس تنهایی
همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است
وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .
(پیامبر اکرم ص)
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر
درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر
یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم
اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
تو تنها باش و من تنهای تنها /  که دارم وقت تنهایی سخن ها
نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست
نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند
شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .
(تورو)
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام
اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده
چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند
و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند
باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم
و این یعنی تنهایی
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
با من تنها بگو این قصه را   / با من تنها خدا ، این بنده را
ای خدا تنها تویی تنها منم /  من به تنهایی تو سر میزم . . .
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم…
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم
 
تنهایی, اس ام اس تنهایی
 
بیچاره تنهایی
این عروس نگون بخت
آه و اشک را دوست ندارد
اما همنشین همیشگی اش
چشم امیدش به دلی ناامید
و شکستن سکوتش
میداند عادت ، دشمن است
اما عقل کجا و دلتنگی کجا !
دل ناامید امیدوار میرود
و باز تنهایی میماند و تنهایی . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 7,181
  • بازدید کلی : 33,928