loading...
سایت تفریحی زکی پدیا
مجتبی بازدید : 159 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

http://rozup.ir/up/zekipedia/SMS_love.jpg

پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت





هیچ رقیبى ندارم / جزآیینه / که هر روز تو را نگاه میکند / او را هم شکست خواهم داد




میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه






دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.





آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!




نکند فکرکنى دردل من یاد تو نیست
"گوش کن"
نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.

بقیه در ادامه مطلب

http://rozup.ir/up/zekipedia/SMS_love.jpg


قند و عسل و کلوچه، I LOVE YOU آلوچه
هرجا که هستی بیستی ، جیگر اول لیستی





پلیس راه چشم تو آخر دیوونم میکنه ، هر روز تو جاده نگات میگیره جریمه ام میکنه .  بهش بگو ولم کنه بذار بیام به شهر تو بخدا رعایت میکنم مقررات شهرتو





امروز روز ملی گلها ست \"روزت مبارک \"این پیام رو برای تمام کسانی که عطر شون رو دوست داری بفرست.




وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !
وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز !





دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی




دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد




گاهی نباید ناز کشید ؛ انتظار کشید ؛ آه کشید ؛ درد کشید ؛ فریاد کشید ....
تنها باید دست کشید و رفت ... !!




نیکوتینِ سیگار آدم ها را جذب نمیکند ؛ آدم ها به دود سیگار معتاد می شوند ...
خیره می شوند به دود و غرق در خاطرات ؛ آدم ها معتاد خاطرات می شوند... !!




همیشه از فاصله ها گلایه داشتیم شاید
یادمان رفته که در مشق کودکی هم برای فهمیدن کلمات کمی فاصله لازم بود!



پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم را میکند





از خداوند چیزی را برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد!




وصیت کردم قبل از مرگم قلبم رو اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه اجازه میدی





تمام سپاسم از آن کسی است که به من نیازى نداشت اما فراموشم نکرد...




سیر شده ام بس که از آدم ها زخم خورده ام !!
خدا خیرتان دهد به من محبت دروغین تعارف نکنید !!
من سیرم ...!!





به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من
میخواهم این زخم تا ابد تازه بماند !!




هرلحظه بهانه تو را میگیرم ، هرثانیه با نبودنت درگیرم ، حتی تو اگر بخاطرم تب نکنی من یک طرفه برای تو میمیرم .




زمانی فراموشت میکنم که بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی کاش زنده بودی...




پروردگارا دوستی دارم که روزگارفرصت دیدارش را ارزانیم نمیدارد ، اما خدایا تو شاهد باش که قلبم به یاد او می تپد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 450
  • بازدید سال : 7,125
  • بازدید کلی : 33,872